Connect with us

Genel

ADM-GDZ çağrı merkezi açıldı

Yayın tarihi:

-

 

Enerji sektörünün önemli oyuncularından Bereket Enerji Grubu, mevcut çağrı merkezi kapasitesini dört katına çıkaran ADM-GDZ Çağrı Merkezi’ni Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat ALBAYRAK, Ekonomi Bakanı Nihat ZEYBEKCİ ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa YILMAZ’ın katılımıyla Denizli’de açtı. Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak’ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu. Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa’ya hizmet vermek üzere kurulan ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde 400 kişi görev yapacak.

 

Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için genişletilmiş kapasitesi ile devreye giren ADM-GDZ Çağrı Merkezi yatırımı ile Bakan Albayrak’ın talimatını yerine getiren ilk şirket Bereket Enerji Grubu oldu. ADM-GDZ Çağrı Merkezi, 28 Eylül 2016 tarihinde Denizli’de açıldı. Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa’daki 4,8 milyon müşteriye hizmet verecek olan ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde 400 kişi çalışacak. Grubun hedefi genişletilmiş kapasitesi sayesinde bölgede hizmet alan tüketicilerin çağrılarını 20 saniyede karşılayabilmek.

Yaklaşık 3 milyon TL yatırım yapıldı 

ADM – GDZ Çağrı Merkezi, Bereket Enerji Grubu tarafından 1.5 milyon TL bina maliyeti, 1.2 milyon TL teknoloji ve diğer maliyetler olmak üzere yaklaşık 3 milyon TL yatırımla hayata geçirildi.

400 kişi istihdam sağlayacak

400 kişinin istihdam edildiği çağrı merkezinin personel ihtiyacının çoğunluğu Denizli’den karşılandı. Çalışanların yaş aralığı 18 ile 46 arasında değişirken ortalama yaş 27 oldu. Çalışanların yüzde 75’ini kadınlar oluşturdu. Çalışanların eğitim oranı ise şu şekilde gerçekleşti: Yüzde 0.4 yüksek lisans, yüzde 41.4  Lisans, yüzde 30.3 önlisans, yüzde 26.8 Lise, yüzde 1.1 ortaokul mezunu.

Dağıtım şirketleri arasında mesleki yeterlilik belgesine sahip ilk çağrı merkezi 

Çağrı merkezi çalışanları, mesleki yeterlilik eğitimi alarak 15UY0203-4 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Seviye 4 ve 15UY0204-5 Çağrı Merkezi Takım Lideri – Seviye 5 belgelerini almışlardır.

Güneş panelleriyle kendi enerjisini üretiyor 

ADM-GDZ Çağrı Merkezi’nde enerji ihtiyacını karşılamak için güneş panelleri kullanılıyor. Bereket Enerji tarafından üretilen güneş panelleri ile kurulan sisteminin toplam gücü 50 KW’ tır. Günlük arama sayısı 10 bine yaklaşıyor  Çağrı merkezi günlük ortalama 9 bin 536 kişi tarafından aranıyor ve eş zamanlı 308 çağrı alınabiliyor. Çağrı merkezinde muhtarlar ve yıllık 50.000 kWh üstü elektrik tüketimi yapan müşteriler için VIP hizmeti veriliyor.

Hedef yüzde yüz müşteri memnuniyeti 

Bereket Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Saldanlı, “Hedefimiz yüzde yüz müşteri memnuniyetidir. Enerji sektöründe ilk Hidroelektrik santral yapımını gerçekleştiren, 2008’de ilk özel dağıtım şirketi lisansını alan Bereket Enerji Grubu bir ilke daha imza atarak dağıtım şirketlerindeki ilk Çağrı Merkezini 2008 yılında kurmuştur. Bugün de müşteri memnuniyetini daha da arttırmak için çağrı kapasitemizi ve teknolojik altyapımızı 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır” dedi.

5 ilde 4.8 milyon müşteriye 23 milyar kwh enerji sağlanıyor 

Ceyhan Saldanlı, “Geleceğe duyduğumuz güven ile yatırımlarımıza devam ediyoruz. 1100 Megawatt yenilenebilir, 1000 Megawatt termik olmak üzere toplam 2100 Megawatt enerji üretim kapasitesine ulaştık. 5 ilde 4,8 milyon müşteriye 23 milyar kwh enerji sağlayan dağıtım ve perakende şirketlerimizle enerji sektöründe hızla büyüyoruz” şeklinde konuştu.

10 bin çalışanla hizmet veriliyor 

Ceyhan Saldanlı şöyle devam etti:  “Bereket Enerji Grubu olarak yaklaşık 10 bin çalışanımızla öncü faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Enerji Bakanlığı ve EPDK liderliğinde, elektrik piyasasının gelişiminde çok önemli adımlar atıldı. Biz de Türk ekonomisinde yaşanan güçlü büyümeye paralel olarak hızla artan enerji talebini karşılamak üzere yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Kesintisiz, kaliteli ve güvenli elektrik sunmak için yeni teknolojiler, uygulamalar ve iş modelleri üzerinde durmaksızın çalışıyoruz. Bugün, müşteri odaklı stratejimizin en somut örneği olan yeni çağrı merkezimizin açılışını gerçekleştiriyor olmanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz.  İnanıyoruz ki; kapasitemizi ve teknolojimizi 4 katına çıkarttığımız toplam yatırım maliyeti 3 milyon TL olan çağrı merkezimiz, tüketicilerimize 7 gün 24 saat kesintisiz ve kaliteli enerji sağlama hedefiyle yaptığımız tüm çalışmalarımıza ivme kazandıracaktır.’’

Genel

SÜT-D’den Dünya Temizlik Günü Çağrısı

Yayın tarihi:

-

Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği, 19 Eylül Dünya Temizlik Günü’nde dijital yaşamı temizleme çağrısı yaparak, dijital karbon ayak izini düşürerek, enerji tüketiminin kesemize ve iklim değişimine maliyetini azaltmaya dikkat çekti.

 19 Eylül Dünya Temizlik Günü, daha temiz ve sağlıklı bir gezegen için atık toplanmasının, yaygın bilinç yaratılmasının hedeflendiği 180 ülkeyi birleştiren küresel sivil hareketlerin en büyüklerinden biridir. Bu yıl, pandemide riskleri en aza indirerek temizlik için “Haydi Yapalım, Dijital Atıkları Temizleyelim ve Doğayı Koruyalım” diyen Let’s Do It Dünya Vakfı’nın sivil eylemi başlattığını belirten İstanbul Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) Başkanı Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu “SÜT-D olarak Let’s Do It Türkiye’nin dijital temizlik hareketine katılacağız ve yeşil gücümüzü ülkemizin dijital karbon ayak izini düşürmek için ortaya koyacağız dedi.

İstanbul Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) Başkanı Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu

Gördüğümüz ve görmediğimiz atıklarımız mühim

Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu “Evimizde, okulumuzda, işimizde, yolda, tarlada, ormanda, dağda, denizde, gölde, nehirde, yaşarken, uğraş verirken, gezip eğlenirken hep atığımız çıkar. Kâğıt, plastik, ahşap, cam, metal, atık bitkisel yağ, ömrünü tamamlamış madeni yağ, lastik, akü ve elektrikli-elektronik eşya (e-atık) gibi. Geri dönüştürülebilir atıklarımızı görürüz. Hepsinin ulusal servet olarak atık sektörümüzde işlenip katma değer kazanması için duyarlı yurttaş katkımız mühim. Bir de görmediğimiz dijital atıklarımız var. Teknoloji kullanırken bilgisayarımız, dizüstü bilgisayarımız, akıllı telefonumuz var. Bu harika sayısal dünyamızda, dijital evimizde bize özel dosya, fotoğraf, oyun, videolar, yedekleri, e-posta kutumuz, kullandığımız ve kullanmadığımız dosyalar ve uygulamalar var. Dijital eğitim var. Bize hizmet sunan kablolu-kablosuz erişim ağları, dijital veri merkezleri-sunucular, dijital telefon santralleri, e-alışveriş siteleri, e-bankacılık da var. Her yerde, çevrimiçi yaşamda dijital atığa neden oluyoruz” dedi.

Dijital Evimizde Karbon Ayak İzimizi Düşürerek Doğamızı, İklimimizi Koruyalım

Dijital evimizde, internet kullanırken ve cihazlarımızda elektrik tüketiyoruz. Bu tüketimle küresel sıcaklık artışına, iklim değişimine neden olan sera gazları salınıyor. Bir internet araması yaptığımızda, e-posta yolladığımızda bizler küçük bir elektrik tüketimiyle karbon ayak izi yapıyoruz. Ancak veri merkezleri, akıllı sunucular enerji yoğun hizmet sunarak yüksek elektrik tüketimi ile yüksek karbon ayak izi yapıyorlar diyen Prof. Karaosmanoğlu, “4,1 milyar insan, dünya nüfusunun %53,6’sı internet kullanıyor.Lancaster Üniversitesi Öğretim Üyesi Dr. Mike Hazas’ın değerlendirmesine göre, küresel sera gazı salımlarının %3,7’sinden dijital yaşam sorumlu. Bu miktarın havayolu taşımacığı küresel sera gazı salımlarına eşit olduğunu belirten Dr. Hazas, sera gazı salımların 2025 yılında iki misli artacağını ön görüyor. Sonuç, çevrimiçi gezinmenin, çalışmanın, enerji tüketiminin kesemize akçeli, yüksek karbon ayak iziyle gezegenimize iklim değişimi bedeli yüksek demek. Dijital evimizi mutlaka temizlemek gerekli demek” bilgisini verdi.

Dijital Temizlik Hareketine Katılalım

Prof. Karaosmanoğlu dijital atıklarımızı silerek temizleme, e-posta kutularımızı ve dosyalarımızı düzenleme gereği vurgusu yaparak, depolama alanı, hız, zaman ve düzen kazanarak dijital evimizde, çevrimiçi başarılı olmak için Dijital Temizlik Hareketine Katılım çağrısı yaptı.

Devamını oku

Genel

Alaçatı’nın gözdesi Viento Hotel “hijyen manifestosuyla” kapılarını açtı

Yayın tarihi:

-

Alaçatı’da Köy içinde huzur ve dinginliğin yanı sıra kaliteli ve konforlu tatil sunmayı amaçlayan Viento Hotel, tüm gerekli hijyen önlemlerini alarak 1 Haziran’da yaza merhaba dedi.

Viento Hotel, Turizm Bakanlığının sertifika programına ilk katılan otellerden biri oldu. Ayrıca, temizlik ve hijyen standartlarını en üst seviyeye çıkararak, Sağlıklı Turizm İşletmesi belgesini ve Gıda Güvenliği Yönetimi ISO 22000 HACCP belgesini de alarak yeni döneme hazırlandı.

Hijyenik bir konaklama

Misafir odalarında kullanılan Ozon makinesi, ULV dezenfeksiyon makinesi ve TSE ve CE sertifikalı hastane tipi dezenfektanlar ile hijyenik, tertemiz ve konforlu bir konaklama yapmanızı sağlıyor. Odalarda sterilize edilmiş tek kullanımlık Molton Brown buklet malzemeleri, 90 derecede yıkanmış ve tek tek poşetlenmiş tekstil ürünleri, özenle hazırlanmış hijyen kittlerinin yanı sıra dileyen misafirlerine tek kullanımlık tekstil ürünleri de sunuyor.

Misafirlerine yüksek hijyen standartlarının yanı sıra odalarındaki birinci kalite yataklar, lüks tekstil ürünleri, işlemeli havlu, geçmişin mirasını taşıyan özel dokuma perdeler, jakuzili, havuzlu bahçesi, gizli bahçesinde yapılan meşhur kahvaltısı, keyifli müziklerin eşlik ettiği Sota Kabuklu Deniz Ürünleri Restoranı ve barı ile bu yaz da tatilcilerin Alaçatı’daki buluşma noktası olmaya devam edecek.

Devamını oku

Genel

Güncel haberlerimiz Türkiye’nin en sevilen haber uygulaması Bundle’da

Yayın tarihi:

-

Moneta Medya Grubu, dijital dünyadaki görünürlüğünü artırmak için yeni bir adım daha attı ve bütün siteleriyle Bundle uygulamasındaki yerini aldı.

Dijital dünyadaki varlığıyla göz dolduran Moneta Medya Grubu, sektörel mikro web siteleriyle Bundle uygulamalarında yer alacağını duyurdu. Bundle, son dakika gelişmelerini ve en fazla sayıda haber ve içeriği okurlarıyla buluşturan, Türkiye’nin en sevilen haber uygulaması. Teknolojiden bilime, finanstan spor ve kültür sanata kadar geniş bir alanda en güncel haberleri dijital dünyadaki okuyuculara sunan Bundle uygulaması App Store ve Google Play’den indirilebiliyor.

App Store’dan indirmek için tıklayınız: https://apps.apple.com/tr/app/bundle-son-dakika-haber/id830521905?l=tr

Goggle Play’den indirmek için tıklayınız: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwarfplanet.bundle

Türkiye’den ve dünyadan pek çok firmayla özel iş birlikleri içerisinde olan Moneta Medya Grubu, hem basılı hem de dijital alanda spesifik yayınlarla profesyonel dünyada iletişime katkı sunuyor. Hem Türkçe hem de İngilizce sitelerle global çapta sektör profesyonellerine hitap eden web siteleri, aynı zamanda sektör temsilcileri için bir açık kürsü vazifesi de görüyor. Firmalar ve yeni ürünler hakkında güncel haberlerin yer aldığı web siteleri, sektör profesyonellerinin kaleme aldığı yazı çalışmalarıyla eşsiz bir bilgi kaynağı konumunda.

Endüstriyel pazar iletişiminin dinamik öncüsü

Hem konvansiyonel medya hem de yeni medya anlayışını başarılı bir şekilde harmanlayarak sektörel ihtiyaçlara özel çözümler geliştirme konusunda uzmanlaşmış olan Moneta Medya Grubu; sürekli ölçülebilir, takip edilebilir ve hızlı aksiyon almaya dönük anlayışıyla yayıncılık, iletişim ve pazarlama alanında hizmet sunuyor. Şirket, geçtiğimiz yıl endüstriyel PR ve reklam yönetimi alanında dünyanın önde gelen kuruluşlarından olan Mepax ile partnerlik anlaşması imzaladı. “Endüstriyel Pazar İletişimi” sloganıyla “360© Pazar İletişimi” anlayışını geliştiren Moneta Medya Grubu; Mepax şirketiyle yaptığı partnerlik anlaşmasıyla hizmetlerini global düzey ve standartlara taşımıştı. Dünya nüfusunun yarısından fazlasının internete erişimi olduğu ve dijital pazarlamanın giderek önem kazandığı günümüz şartlarında; dijital dünya, gezegenin en uzak köşelerine dahi ulaşabilme imkânı tanıyor. Bu kapsamda Google News’ten sonra Bundle altyapısını da kullanmaya başlayan Moneta Medya Grubu, globalleşmek isteyen Türk firmaları için doğru kanalları ve iş birliklerini sağlamaya devam edecek.

Devamını oku
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Trendler

Copyright © 2011-2018 Moneta Tanıtım Organizasyon Reklamcılık Yayıncılık Tic. Ltd. Şti. - Canan Business Küçükbakkalköy Mah. Kocasinan Cad. Selvili Sokak No:4 Kat:12 Daire:78 Ataşehir İstanbul - T:0850 885 05 01 - info@monetatanitim.com